Os roteiros de O Carballiño (Ourense) agradecen a asociación Castiñeiro e Nogueira a creación e manteñemento da fermosa «Ruta Quintá-Río Donsal», PR-G 159, da que disfrutamos oxe domingo 17 de novembro de 2019.

Percorremos a ruta dende a cabeceira en O Couso ata a ponte que cruza o Río Navia, no V tramo da ruta. Moi bonita. Non foi o día apropiado. Temos pensado repetir na primavera para facela e disfrutar dela. E de admirar o traballo que fai a asociación Castiñeiro e Nogueira para poñer en valor o rural.

Sendeiros que mostren as riquezas paisaxísticas e patrimonios autóctonos, con respeto o medio natural, en bon estado de conservación como ésta do río Donsal en Cancelada, na contorna dos Ancares, e o que se necesita para fomentar o sendeirismo e turismo de natureza, cultural e etnográfico.

Grazas por todo,

José Andrés Puga Novoa