Estimado Antonio. Amigo presidente!

.

O percorrido por pola vosa Ruta o pasado domingo foi sencillamente espectacular. A Ruta é preciosa e os guías que nos acompañaron foron moi amables con nós. Agradecemos moitísimo a vosa compañía e o voso traballo altruista e exemplar para descubrir kilómetros de fermosura. A verdade é que é unha paraxe digna de visitar.

.

Parabéns polo traballo que fixestes e moitas grazas pola vosa cándida atención.

.

Neste enlace van as fotos espectaculares do roteiro do domingo con ADEGA Lugo, mostra viva da autenticidade da Ruta Qintá-Río Donsal.

.

Unha emocionante iniciativa dá Asociación Castaño y Nogal de Quintá de  Cancelada http://www.asociacioncastanoynogal.com/, parabens polo roteiro, e moi boa idea o de poñer a neve para cando chegamos O Couso, polo que quedaron ás fotos moi bonitas. A combinación de luz, neve, choiva, sol e flores permitíme facer fotos que mostran a autenticidade desta preciosa Ruta.

.

A natureza da conca do río Donsal, afluente do Río Navia, non ámbito da Red Natura 2000, parte dun tramo dunha antiga Vía Romana ou Camiño Real de Castela a Galicia da Idade Media, recobra agora coa recuperación de antigos caminos de carro, vellos sendeiros e zoas de servidume pública pegada ao Río gran valor como Patrimonio Natural e Cultural grazas a planificación, traballo de desbroce, limpeza, conservación é sinalización feito con pasión nos tres últimos anos pola Asociación Castiñeiro e Nogueira, todo un modelo de compromiso social e de xestión exportable dun tesouro oculto e menosprezado de incalculable valor medio ambiental, que necesita ser protexido, mimado e respetado por todos.

Moitas grazas amigo Antonio por todo. Apertas,

Daniel Piñeiro Villares