Santiago Martínez de la Sociedad de Montaña Ártabros elaboró, tras recorrer el pasado domingo, con más de 50 compañeros, el vídeo que les presentamos a continuación, que invitamos a visualizar. Magnífico trabajo !

Los senderistas de nuestra Ruta se han convertido en un activo clave en la divulgación de las bellezas, paisaje y riquezas etnográficas del Sendero de Quintá – Río Donsal, como se confirma por el crecimiento exponencial del número de personas los que lo recorren, por la subida de la Ruta al portal de senderismo de Wikiloc.com y por los comentarios que dejan de la misma tras recorrerla o remiten a Castaño y Nogal. Gracias amigos !12

Este reconocimiento y aportación desinteresada de Santiago Martínez es un estímulo al serio y laborioso trabajo de Castaño y Nogal durante 4 años, a la puesta en valor de lo que estaba oculto e infravalorado por todos, a lo hecho con sangre, sudor y lágrimas, con implicaciones cuasi heroicas y ejemplares, con absoluta escasez de medios materiales, económicos y humanos, impulsada desde A Coruña y ejecutada con la cooperación de 35 voluntarios de 14 países y cuatro continentes (Europa, Oceanía, América y Asia), más cooperantes regionales y locales, sin un euro de ayuda pública, y la colaboración «puntual» de miembros de dos brigadas de Protección Civil del Concello de Becerreá y Distrito VII de Montes.

El vídeo que mostramos a los visitantes de esta página y blog de CyN, tiene más valor aún cuando acabamos de confirmar en mapas históricos del Archivo del Reino de Galicia y otros mapas cartográficos históricos, que la Ruta que hemos construido y rehabilitado discurre en varios de sus tramos por una antigua Vía Romana o Caminos Reales, lo que es un atractivo cultural al propiamente ambiental y patrimonial, que les iremos mostrando en próximas fechas.21

Quienes no recorrieron este Sendero, les invitamos a hacer en este otoño, una de las estaciones del año que resultan impresionantes por la evolución del color de las hojas la masa forestal autóctona del entorno de la ruta. No se arrepentirán.

Fotos: José Luis Arcos. Ferrol

Antonio Álvarez González, presidente CyN

Impresionante vídeo coa Recreación Topográfica, Toponímica e fotos do Sendeiro de Quintá- Río Donsal

Santiago Martínez, da Sociedad de Montaña Ártabros, elaborou, despois de percorrelo o pasado domingo con máis de 50 compañeiros, o vídeo que lles presentamos a continuación e convidamos a ver. Magnífico traballo !

Os sendeiristas da nosa Ruta convertéronse nun activo clave na divulgación da beleza, paisaxe e riqueza etnográfica do Sendeiro de Quintá – Río Donsal, como se confirma pola medra exponencial do número de persoas que o percorren, pola subida da Ruta ao portal de sendeirismo de Wikiloc.com e polos comentarios que deixan sobre ela tras do percorrido remitidos a Castaño y Nogal. Grazas amigos !

Este recoñemento e aportación desinteresada de Santiago Martínez é un estímulo ao traballo laborioso e serio de Castaño y Nogal durante 4 anos, á posta en valor do que estaba oculto e infravalorado por todos, ao realizado con sangue, suor e bágoas con implicacións case heroicas e ejxemplares, con absoluta escasez de medios materiais, económicos e humanos. Impulsada desde A Coruña, foi executada coa cooperación de 35 voluntarios de 14 países e catro continentes (Europa, Oceanía, América e Asia) máis cooperantes rexionais e locais, sen un euro de axuda pública, e coa colaboración «puntual» de membros de dúas brigadas de Protección Civil do Concello de Becerreá e Distrito VII de Montes.

O vídeo que mostramos aos visitantes desta páxina e blogue de CyN, ten máis valor aínda cando acabamos de confirmar, en mapas históricos do Arquivo do Reino de Galicia e outros mapas cartográficos históricos, que a Ruta que construímos e rehabilitamos discorre en varios dos seus tramos por una antiga Vía Romana ou Camiños Reais, que constitúe un atractivo cultural que unir ao propiamente ambiental e patrimonial que lles iremos mostrando en próximas datas.

Quen non percorreu este Sendero, reciba a invitación para facelo este outono, unha das estacións do ano que resulta impresionante coa evolución da cor das follas da masa forestal autóctona pola que transcorre a Ruta. Non se arrepentirán.

Fotos: José Luis Arcos. Ferrol

Antonio Álvarez González, presidente CyN